najczęściej zadawane pytania

  1. Jakie są minima logistyczne? Łódź i okolice - 250 zł, Warszawa i okolice - 500 zł. Może obowiązywać obniżone minimum logistyczne dla wszystkich stref na poziomie 250 zł. Aby sprawdzić dostępność terminów z promocyjnym minimum logistycznym należy wprowadzić kod pocztowy, dodać produkty do koszyka. Wyświetli się komunikat umożliwiający sprawdzenie czy na dany termin i godzinę obowiązuje standardowe czy obniżone minimum logistyczne: https://pankanapka.pl/obslugiwany-obszar/koszty-dostawy
  2. Ile kosztuje catering na 20 osób? Ile kosztuje catering na 30 osób? Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą zestawów na 10/20/30 osób - https://pankanapka.pl/zestawy-na-10-20-30-osob. Koszt pierwszej opcji to od 659 zł do 699 zł, cena drugiej 979 zł.  
  3. Na ile wcześniej muszę złożyć zamówienie? Zamówienie realizujemy w dni robocze oraz weekendy w godzinach 8-20. Zamówienie należy złożyć na 48 godzin przed podanym terminem realizacji. Przykład: zamówienie na piątek na 15:00 należy złożyć najpóźniej we środę do godz. 14:59.
W przypadku krótszego odstępu czasowego Państwa zamówienie zostanie wysłane do weryfikacji do naszego biura. W przypadku możliwości realizacji zostaną Państwo poinformowania o dalszych procedurach.

  4. Kim jesteście? Jesteśmy kateringowym sklepem internetowym firmy Pan Kanapka S.C. (www.pankanapka.pl), z siedzibą w Łodzi, przy ul. Łagiewnickiej 54/56. Na rynku usług cateringowych działamy od 2001 roku, zaś pod firmą Pan Kanapka S.C. od 2005 roku.  
  5. Czym się zajmujecie? Świadczymy usługi cateringowe w zakresie dostaw: kanapek, zimnych przekąsek, sałat i sałatek oraz fingerfood, monporcji wytrawnych, słodkich oraz dań obiadowych. Platforma sklepowa PanKanapka.pl dedykowana jest stricte zimnym przekąskom cateringowym różnego typu.
  6. Gdzie działacie? Jak mogę sprawdzić czy dostarczacie katering do mnie? Nasz catering dostępny jest w aglomeracji łódzkiej i warszawskiej, m.in. w miastach: Łódź, Warszawa, Pruszków, Piaseczno, Konstancin-Jeziorna, Otwock, Jabłonna, Wiązowna, Aleksandrów Łódzki, Konstantynów Łódzki, Głowno, Ozorków, Pabianice, Zgierz, Rzgów, Tuszyn. Możesz także wprowadzić kod pocztowy do naszej wyszukiwarki i szybko sprawdzić czy obsługujemy daną lokalizację: https://pankanapka.pl/obslugiwany-obszar/koszty-dostawy
  7. Czy mogę zapłacić za catering przy dostawie? Jakie są możliwe formy płatności? Przelew online, przelew zwykły, płatność kartą kredytową online, płatność kartą (Visa, Mastercard, American Express) lub gotówką przy dostawie: https://pankanapka.pl/formy-platnosci.
  8. Jak wygląda transport? Czy jedzenie dojedzie do mnie świeże? Każde zamówienie przygotowywane jest bezpośrednio przed wyjazdem naszego kuriera. Dostawa realizowana jest wyłącznie naszym transportem, w warunkach chłodniczych. Także bądź spokojny - katering jaki do Ciebie przyjedzie na pewno spełni Twoje oczekiwania.
  9. Dlaczego nie mogę zamówić "na już"? Wszystkie nasze produkty przygotowujemy na konkretne, indywidualne zamówienie. Nie magazynujemy gotowych przekąsek, co gwarantuje, że dostaniesz produkt najwyższej jakości i świeżości. Pan Kanapka to katering, który polubisz!
  10. W jakich godzinach organizujecie dostawy? Catering dostarczamy w godzinach 8-20. Dostawy poza wymienionymi godzinami do ustalenia w drodze bezpośredniego kontaktu z naszym biurem. Zastrzegamy możliwość modyfikacji godzin dostaw dla określonych dni. Szczegóły ewentualnych zmian wskaże system w trakcie procesu składania zamówienia. 
  11. Mojego banku nie ma wśród wymienionych w formularzu płatności - co mogę zrobić? Prosimy o kontakt z naszym biurem poprzez mail biuro@pankanapka.pl lub telefon: 512 100 522 lub 512 100 523. Poinforumjemy o możliwych alternatywnych formach złożenia i opłacenia zamówienia kateringowego.
  12. Chcę zamówić mniej niż 10 procji produktów - dlaczego nie mogę? Co do zasady wykonujemy po min. 10 produktów z danego rodzaju. Wynika to z faktu, iż są to artykuły wymagające zakupu surowców o określonych gabarytach i nie możemy sprzedawać ich w mniejszych pakietach niż po 10 z danego rodzaju.
  13. Na czym przyjeżdza catering? W jakiej formie wyeksponowane są dostarczone produkty? Przekąski zimne, kanapki, tartinki są dostarczane na paterach aluminiowych lub z przezroczystego tworzywa (za dopłatą 5 zł/paterę - wybiera się je w trakcie procesu składania zamówienia), sałatki w jednorazowych, przezroczystych półmiskach, dania obiadowe w jednorazowych opakowaniach (opakowania nadają się do włożenia do piekarnika i odgrzewanie w temperatrze do 120 stopni Celsjusza), zupy w szklanych słojach.
  14. Czy catering przyjedzie na wybraną godzinę? Staramy się realizować dostawy dokładnie na wskazaną godzinę, jednak zgodnie z regulaminem sklepu możliwe przesunięcie to +- 1 godzina. W przypadku większych zmian potwierdzamy je z klientem telefonicznie lub mailowo.
  15. Czy realizujecie dostawy dań obiadowych na gorąco? Standardowo wszystkie dania obiadowe dostarczane są na zimno, do odgrzania we własnym zakresie. Ws. ewentualnej możliwości dostawy na gorąco prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym biurem.
  16. W jakie dni realizujecie dostawy? Dostawy są realizowane we wszystkie dni tygodnia (włączający soboty i niedziele). Wyjątkiem jest część dni oznaczona jako wolne od pracy czerwoną kartką w kalendarzu. W celu sprawdzenia możliwości realizacji na dany dzień oznaczony czerwoną kartką w kalendarzu prosimy o kontakt z naszym biurem lub sprawdzenie w kalendarzu sklepu.
FAQ FAQ FAQ
Tarcza antykryzysowa PFR