sposoby zamawiania i czas realizacji zamówienia

Produkty wycenione (do zakupu online):

  1. Wpisz kod pocztowy, datę i godzinę dostawy (w tym miejscu możesz sprawdzić czy na dany termin obowiązuje obniżone minimum logistyczne).
  2. Wybierz interesujące Cię produkty, dodaj je do koszyka uwzględniając liczbę zamawianych sztuk.
  3. Po dodaniu ostatniego zamawianego produktu do koszyka kliknij "pokaż koszyk". Jeśli wszystko się zgadza kliknij "przejdź do kasy".
  4. Jeśli zamawiasz kanapki lub przekąski wybierz rodzaj patery na której mamy dostarczyć zamówienie (aluminiowa lub z przezroczystego tworzywa).
  5. Wypełnij danej formularza zgodnie ze wskazaniami systemu. Jeśli potrzebujesz zaznacz i podaj dane do faktury - pamiętaj, że od 2020 roku nie ma już możliwości wystawiania faktur do paragonów!
  6. Wybierz formę płatności.
  7. Jeśli masz uwagi lub prośby do zamówienia wpisz je w rubryce "uwagi". Zaakceptuj regulamin sklepu.
  8. Potwierdź zamówienie klikając "zamawiam z obowiązkiem zapłaty".
  9. Na adres mailowy podany przez Ciebie powinno przyjść potwierdzenie zamówienia. Jeśli nie przyszło, sprawdź spam. Jeśli i tam nie ma, skontaktuj się z nami.

Dla zamówień "do wyceny":

Po wybraniu kategorii i odpowiedniego produktu postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

krok 1. Wpisz kod pocztowy, wpisz datę i planowaną godzinę dostawy

Krok 1 - wybór kodu pocztowego, daty i godziny

krok 2. Wybierz z opcji to, czego potrzebujesz

Krok 2 - wybór składników zamówienia

krok 3. Jeżeli to konieczne skorzystaj z opcji dodatkowych, następnie podaj liczbę zamawianych produktów, dodaj do koszyka lub wyślij swoje menu do wyceny.

Krok 3 - opcje dodatkowe Krok 3 - opcje dodatkowe
Krok 3 - opcje dodatkowe
 

informacje dodatkowe

Krok 4 - Dodaj do koszyka

Pod iconką „i” znajdziecie więcej informacji dotczących wybranego dania.

 
Krok 4 - Dodaj do koszyka

W tej sekcji zawsze znajdziecie informacje o minimalnym zamówieniu, opis danego menu oraz informacje które mogą być pomocne w zamówieniu.

Kliknij wyślij do wyceny. Na adres mailowy otrzymasz kopię swojego zapytania. Staramy się odpowiadać w ciągu 24 godzin od wpłynięcia zapytania. Biuro pracuje od poniedziałku do piątku od 8 do 18.

 
Tarcza antykryzysowa PFR